Mitt liv är bara jobb nu känns det som.

Jag var ledig bara ett par korta dagar innan det var dags att jobba igen.
På fredagen cyklade jag Mia och Carina de hemska 3,7 milen i backiga Brantbrink och därefter har jag tagit motionspaus fram till loppet vi ska köra nästa fredag.
Vi ska ju köra vasaloppet fast på cykel, alltså 9 mil MTB. Det kommer bli jobbigt för mig, cykel är så tungt. Kul ska det bli i varje fall att bo på hotell i Tällberg, det ser jag fram emot.
Herre Gud vad snygga Mia och jag är, i samma fula men funktionella cykelkläder.
Nä, nu är de bara att jobba, sova och gräva lite till. Har mycket spännande städning att se fram emot inom en snar framtid, jag ligger typ lite efter hemma. Oinspirerad till städning.
Mycket mer inspirerad att se en säsong av Sommartorpet med Ernst och måla om stolar och klä om sitsar :-), det roar mig mycket mer än städning. Ska strax återkomma till det.
 
#1 - - Mor:

Jag tycker att ni ser JÄTTEFINA/SÖTA ut där ni står och ser glada ut!!!!