Det är svårt nu...

Igår var jag på handledning om uppsatsskrivandet av kandidatuppsatsen hos min handledare HC. Hon tittade inte ens på det jag skrivit utan vi gick bortom det och pratade bara grunder och vidare upplägg. Det kändes som mycket föll på plats där och då men när jag idag tittar på det vi kom fram till vilket är det som står på tavlan....så känns inte allt lika självklart längre. Idag blir det bara studier för mig i säkert 12 timmar. Jag bara måste skicka in en projektplan som börjar duga till henne innan kvällen. Jag har skickat några till henne redan så det är inte det att jag latar mig. Jag är bara lite eljest i sammanhanget.
I övrigt var jag på biblioteket och lånade böcker till skolarbete igår.
På kvällen igår åkte vi och köpte ett soffbord på en Blocketannons som vi ska på landet.
Appropå dieten går det strålande och då är jag inte ironisk, det går faktiskt bra! Jag blir motiverad att köra på! 
Nä, nu dags att slå på datorn! Disciplin!