Jul hos oss!

I år fick vi fira julafton den 23/12 då jag sedan skulle gå på nattjobb under hela julen.
Jag var ovanligt ostressad detta år och låg helt i fas med matlagning och godis och sådant trots att tiden nu för tiden är knapp med skola jobb och nya lantstället. Vill ju så mycket!
Katterna var så klart inne och sällskaplig denna regniga jul.
Det var länge sedan jag hade kameran framme och jag är väldigt ringrostig med den. Saknar den dock och vill gärna börja fotografera med den igen.
Det är svårt att få ungarna att se prydliga ut på bild, alltid ska det petas och stojas med något.
Så här ser det egentligen ut vid julbord när man är många som ska ta mat samtidigt. Hälften sitter ned samtidigt :-)
Här satt alla samtidigt tror jag.
Här ser barnen så froma ut att tomten strax kan komma!
Åh så äntligen blev det julklappsutdelning!
Jag Mamma och Danni och pojkarna hade varit snälla och fick allesammans morgonrockar bland annat! Mysigt!
Här är syrran, jag och Mamma!
Hela la Familia samlad ett kort ögonblick.
Allesammans! Min fina familj! Tack för ett mysigt julfirande och alla klappar ♥️!
 
#1 - - Kraka:

Mysigt!
Jag har ju en långledighet, för en gångs skull. 14 dagar schemalagd ledighet över jul och nyår. För första gången på de 43 år jag jobbat i vården.
Straffas dock för denna lyx med förkylningen från underjorden.
Kram

#2 - - JUNITJEJ:

Så mysig jul!

Jag vill passa på att önska ett gott nytt Bloglovin-år!!