Äntligen förkyld .

Idag tisdag vaknade jag upp ordentligt förkyld. 

Jag har ju känt att jag bekämpat något hela helgen, sovit hur mycket som helst och somnat 25 gånger till varje film på TVn. 
Jag trodde jag hade bekämpat det men nu har det slagit till.
Egentligen är det skönt att det slog till så att det kan läka ut och man blir frisk. 
Planen är ju att jag vill börja träna och springa nu när jag har bra med tid.
I morgon åker jag till Belfast på NordIrland på föreläsningar och utbildning med jobbet. Jag och 2 kollegor till har blivit utvalda att få deltaga. 
Ska bli jätteintressant men träningskläder att får stanna hemma.


Igår måndag jobbade jag ett extra förmiddagspass på jobbet. Känns helt okay nu när det är självvalt att jobba ett extrapass på dagen. Ska det bli någon LasVegas-resa för mig och JR i September så är det ju bara att börja ta lite extrapass. Extrapass är de bästa arbetspassen för de pengarna lägger sig i semesterkassan utan att passera någon annan stans, de lägger sig där och ger uppmuntran om kommande semester. 

När arbetspasset var slut klockan 16.00 samaldes vi i studiegruppen för 2,5 timmars grupparbete efteråt med vårt pågående grupparbetet. 

Nu dricker jag morgonkaffet och ska snart plugga ett par timmar sedan åka o handla mat och börja packa.

#1 - - lisa:

Haha skön inställning till att bli förkyld! Krya på dig! och, katten, såå vacker!

#2 - - Rebecca Adnell:

Haha vilka charmiga bilder! :D

#3 - - Mor:

Ha're "Prosit" så hörs vi väldigt snart på mobilen ;-))

#4 - - None None:

Vilka fina foton!
Krya på dig!
Kram
/mia

#5 - - JUNITJEJ:

Vilken söt katt!
Krya på dig1