Antydan till vårfeeling!

Jag var lite dålig på att göra absolut ingenting så jag rev faktiskt ut 4 av de värsta lådorna i min träningsklädsgarderob som synes var okontrollerat överfulla och oorganiserade.
Jag slängde (ur bara 4 lådor) 2 pappkassar med träningskläder som borde fått åka till återvinningen mycket tidigare.
Sedan gick jag ut och krattade och klippte små vattenskott i slänten på baksidan. Mercan sprang runt benen på mig och jag hade ljudbok i öronen. Kom väl inte direkt långt i vårarbetet men det var ändå en skön känsla. Jag såg lite knoppar på träden och förhoppningar om en vår vaknade.
Sedan har jag legat i soffan och tittat på senaste avsnittet av Valkyria som jag tycker är riktigt bra och underhållande. Några avsnitt av The Shield blir det också under kvällen. Jag har ont i halsen då får man softa! I morgon jobba extra 7-16. Sedan 16-18 studiegrupp på jobbet.
 
#1 - - Kraka:

Du borde göra som katten, stryka dig mot något träd emellanåt. Det är inte farligt att vila ibland! Bara så du vet...

#2 - - Mor:

Fniss...man ser nästan inte att det är en katt Mersan .Ser ut som nåt mycket mycket större.