En fin födelsedagspresent!

I julklapp fick jag av mor och far ett presentkort på Ikea.
När jag fyllde år fick jag också pengar till ett kameraobjektiv av mina snälla föräldrar.
Jag tänkte så klart att jag verkligen skulle vilja har det där fina objektivet men tog ett moget beslut att JR och jag verkligen behövde en ny säng i stället då våra ryggar bara blir allt sämre och sängen vi hade var helt sned-slitna och för mjuka. 
 
 

Sagt och gjort så tog vi oss till Ikea på söndagen...då när resten av Stockholm också tänker köpa säng så klart...

Vi stod i kö ett tag men fick sedan träffa ett sängproffs som provade ut vad för sängar vi skulle ha.
 
 

Sängarna skulle skickas hem till oss på transport redan samma kväll och de skulle även ta med sig vår gamla och slänga helt gratis så vi åkte till Skärholmen och laddade för att skruva sängar med Pongs chilipaneng-räkor.

Sedan skruvades det kan jag säga. Först få bort det gamla sedan flera timmar att få ihop det nya. Sängen blev verkligen superlyxigt fluffig och fin.

 
 
 

På måndagen innan nattjobb köpte jag också 2 nya sängbord till , lite nya blommor till sovrummet och massa nya prydnaskuddar till sängen på rea på Chilli. Har dock inte hunnit montera några sängbord ännu, det får bli när jag blir ledig nästa gång. 

Idag måndag sov jag i sängen för första gången på allvar och den var gudomlig att krypa ned i. Kanske lite mjuk...men jag vet inte. Det är 90 dagars bytesrätt...Jag får känna efter lite till. Den jag har går upp till 80 kg...Jag kan väl inte har en för över 80 kg? Jag lade mig JRs som är för mer än 80 kg och då låg jag liksom ovanpå sängen. Det kanske är en vanefråga. Man riktigt sjunker ed i den tjocka gelémadrassen. 

Tusen tusen tack mamma och pappa för en så fin present ❤️❤️❤️

#1 - - Mor:

Sååååå skönt och fint det ser ut!!!!!