Grattis Edvin 17 år!

Igår firade vi Edvin på 17-årsdsgen.
Jättetrevligt middag med vår familj. 
 
Pappa stekte sedvanligt det godaste köttet. Spelar ingen roll vad man lägger fram för kött så gör han guld av det!
Världens bästa pappa steker kött!
Här följer lite bildblogg.
 
 
Här blundar syrran och jag nästan samtidigt!
 
 
 
 
 
 
#1 - - Mor :

Mycket trevligt alltså men du vet vad jag gillar att bli utlagd på så många bilder och varför är alla bilder så stora? Det måste väl gå att minska ner dem i normala storlekar? Har Du testat det? En enda bild täcker ju nästan hela skärmen.......

Svar: Hos mig är inte bilderna så stora, det kanske är hur du har skärmen inställd, om du har den på 150% :-). Jag laddar alltid upp landscape på 700 och portrait på 500. Någon gång misslyckas jag om mobilen strular.
Frudin