Rastlös

Jag är långledighet och utan måsten eller projekt, känns fruktansvärt ovanligt! 

I fredags tog jag ett extra förmiddagspass på jobbet och det har jag bestämt att göra även i morgon måndag. Jag är helt enkelt rastlös! Idag skiner solen från en klarblå himmel och jag är förkyld. Har ont i halsen nu så jag kan inte ge mig ut att springa. Rastlös!!! 
Var lite inne på att slita in möblera från balkongen och börja måla dem men det känns lite för tidigt. Det finns så klart massor av saker man KAN göra men jag känner mig lite slö att dra igång något oplanerat och stort också...
Vi har tittat på så mycket filmer och tv-serier i helgen, har nästan fått sittsår från soffan.
Innan jag förstod att jag började få ont i halsen så beslutade jag mig för att ta tjuren i hornen igår och ändå springa en liten liten bit, bara komma ut så jag sprang hemifrån till gymmet där JR tränade. Det funkade ändå rätt bra och jag hade verkligen kunnat tänka mig att sticka ut i solskenet idag och försöka få igång löpningen igen. Bara 111 dagar kvar till sommaren och Sthml Marathon. Undrar om jag kommer komma till start i år? 
I morgon får vi sista individuella hemtentan på kurs 3 som vi går just nu på skolan. Ska bli spännande att se vad det är för ...ospännande.
Nä, vad fasen ska jag hitta på. Ska jag gå och riva ur en garderob och slänga lite gamla kläder kanske? Kanske låter som ett lagom projekt. Det är ju inte det att det saknas projekt...