Igår var en bra dag...till!

 
På morgonen sprang jag efter frukost och det hade börjat bli ordentligt varmt ute.
JR var fortfarnade inte helt rask o D var lite slö så de ville stanna hemma men jag o sönerna gick till tält 5 på stranden och tog oss rejäla omgångar med massage. A tog en Thai-massage på en timme och sedan en ansiktsmassage och en fot-skrubb.
Jag o E tog ört-massage med heta klutar som trycktes över kroppen efter att man blivit insmord i Tigerbalsam i dryga timmen och sedan var sin fot-skrubb.
(Sådan mysig miljö att sola i utanför massagetältet 😁👍 )
Klutarna de tröck med var sådan som bilden visar nedanför. De var värmda på ånga på spisen.
På eftermiddagen sedan började hotellets Yoga-klass. Det visade sig vara ett riktigt tufft pass i Bikram-värme.
Jag uppskattade det mycket. Stenhårt, varmt och så enkelt, mitt i kaffeterian i hotellets reception. Flera av hotellsstäderskorna var med. Coolt!
D kunde göra den snyggaste bryggan men jag kunde också!
På kvällen var vi alla på middag igen. Skönt att slippa äta själv även om de inte var så stora i maten.
På detta mysiga hotell vi bor på nu, Phrananginn  trivs vi verkligen, vi har bott här varje gång vi varit i Thailand och det är så enkelt och gemytligt men det har Superdåligt internet.