Världens bästa söner!

 
Så otroligt tacksam. Stora sonen erbjöd sig hjälpa mig att rensa avloppet som (som vanligt stoppade till i tvättstugan).
Han körde ner vajrar och hade sin bästa plasthandskar på sig! 
Sedan gick han lös på alla avlopp och handfat i hela huset, rensade och bytte rör där det behövdes...vilket var på en del ställen...
Jag stod bredvid och bara log och var stolt över honom! sådant handlag och sådan driftighet!!
Sade jag han bytte lite kranar också?
Störasta utmaningen var ändå gjutjärnsrören i JRs uråldrade badrum.
Detta rör vägde bly och gladde sonen...att få se något så omodernt!
Efter detta bjöd mamman på rabarberpaj...även om äldsta sonen inte var jättesugen...
Mercan gillade också vaniljsås och blev suktad...
Sedan ville den andra underbara sonen visa mig videos på hur illa han snarkade och jag kunde bara hålla med honom!
Fy fan vad ungen snarkar! Hans flickvän och hans kompisar har filmat honom när han sover. Han ville jag skulle beställa tid hos doktorn!
Passade så klar på att ta en selfi med honom när jag hade chansen :-) ..när han visade mig videos på sin telefon.
 
#1 - - Mor:

Alltså, det är skönt att ungarna är så stora att man börjar få användning av dem! FNISS!!! Vicken kille alltså! Å vad Du och E.
är gulliga och lika på selfien. Å Mersan ser ju för kul ut.

#2 - - None None:

Vilka fina söner😍 Dom måste brås på sin mor!
/Mia

#3 - - None None:

Vilka fina söner😍 Dom måste brås på sin mor!
/Mia

#4 - - Kraka:

Min pappa tyckte det var kvinnogöra att rensa avlopp. Mamma lärde mig och de år jag var gift med en rörmokare sa han alltid att min far varit en bra karl och att det därför var mitt jobb att rensa våra avlopp.

#brakvinnorredersigsjälv