Mamma och pappa, 147 år!

På tisdagen var det mammas och pappas födelsedag! 
Detta firades sedvanligt med fika tillsammans hemma hos oss med den innersta kretsen.
Vi hade en väldigt tur med vädret. Jag hade sedvanligt bakat rejält till pappa eftersom det är det han uppskattar. Han får med sig massa fikabröd hem som han fryser in och tar fram till sina fikastunder hemma. Jag tycker om att han nog tänker lite på mig när han äter det jag bakat. Mamma fick en blomma och så klart också äta av baket hemma sedan men det vet jag att hon vill avstå då hon ärvt lätthet till viktuppgång av mig.
Stora sonen hann tyvärr inte hem från jobbet förrän precis när gästerna skulle gå. De fick mötas i dörren. Här följer lite bildblogg på mina fina i familjen.
Mycket trevligt att se att alla var så pigga och raska. Ola hade mycket glädjande blivit mycket mjukare i lederna igen och planerade att gå på dans. Kan meddela mor och far att detta utföll mycket bra!
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Mor:

Guuud vad söta vi är allihopa!

Svar: Så klart! Med sådan härstamning kan det inte bli annat!
Frudin

#2 - - None None:

Va gullig du är som fixar så fint kalas / Mia