Nedräkning igen då....

Nu blev det ju 2 extra nätter för mig och nu räknar jag ned igen till att semestern ska börja om några timmar. På 8 nätter i rad har jag jobbat 7 nu. Längtar till ett liv hemma. En liten liten cykeltur hann vi med mellan nattpassen igår. Det känns i kroppen att jag fortfarande inte är helt bra från förkylningen men nu måste jag nästan börja träna lite snart.
Således blev den enda motionen vecka 26 ett kort cykelpass med familjen.
Som allra allra oftast ser bilder man tar på katterna ut på det här viset... Mercan visar helst upp rumpan eller vill stångas med kameran.
Det är ju bara sällan man lägger ut dem :-)
I natt har vi tråkigt nog tackat av kollegan Anna. Mycket tråkigt men det blev för långt för henne att köra tur och retur till jobbet varje dag totalt 23 mil. Förstår att det är hemskt jobbigt..tänker på min pappa som slitit med långa resor hela yrkeslivet. 
Önskar Anna det bästa för framtiden.
Så här ser det ut på natten när vi fikar lite i personalrummet. Sällan kan vi sitta så här många samtidigt men idag organiserade vi så att många kunde komma ut en stund och fika med Anna sista natten.
Nu räknar jag ned timmarna till morgonen och den här gången kommer jag bestämt sedan avstå jobb i 3 veckor framöver.  Nu ska jag bara prioritera lugn och ro och min familj och hoppas att sommaren kommer rejält!
 
#1 - - Kraka:

Nu får du allt se till att ha semester!