Väldigt kort semester!

Vad ska man säga...jag hann vara hemma 1 dygn och ha semester innan jag blev inringd att jobba igen. Jag gick ju av för semester efter 5 nätter i fredags morse. På fredagskvällen åt vi räkmackor och såg 3 filmer. Filmen om Edward Snowden som var riktigt bra så klart, Mechanic Resurrection med Jason Statham som också var riktigt bra. Sedan körde vi igång senaste filmen om Jason Bourne. Den var lite mycket biljakt och för nära filmad för min smak.
När vi vaknade vid 10.00 på lördagsmorgonen hade jag 4 missade samtal (och fick ett till direkt när jag tog i telefonen) från jobbet att jag behövdes där.
Okay. Semestern blev kort.
Nu blev det lördag och söndag natt kvalificerad övertid. SEN...blir det semester!
På lördagen fick vi äran att gå på 6-årskalas hos den här fina grabben och hans familj.
Han hade fått en fin minimotorcykel!
Jag råkade ha kameran med mig och bloggar lite bilder till familjen.
 
 
 
 
#1 - - None None:

Jättefina foton!
/mia