Dagarna innan Marathon och dagen efter.

2 tunga puckar avklarde.
I Torsdags satt jag 12 timmar framför datorn och avslutade och skickade in den sista hemtentan för terminen. Jag är just nu väldigt mätt på omvårdnad i skriftlig form.
12 timmar utan att ens komma ur pyamasen. Sedan skickade jag in. Gick ut med alla böckerna jag lånat på biblan för kursen och lade dem i bilen, tänker inte titta en gång till i dem om jag inte får tentan i retur och jag inte klarat den. Annars blir det inget plugga av för mig förrän i augusti nästa gång.
På fredagen var jag inne i stan och hämtade nummerlapp och fixade allt inför Lördagens Marathon.
Jo just ja, när jag precis skulle gå av nattskiftet i onsdags morse, vid 6-tiden på morgonen när det var lite lugnt beställde jag mat på willys.se med hemkörning för 3000 kr eftersom jag hade lite klent med tid för handling.
På torsdagen när jag pluggat klart kom varorna.
Hur många påsar som helst, det här är inte allt, det kom fryspåsar också.
Blev lite fullt i kylskåpet som vanligt... :-)
Annars har det varit stunder av vardag. Barnen är hos oss. Man vet aldrig vilka som är hemma för att äta...
Lite vimsigt och rörigt men det är ändå så härligt när alla är hemma. Snygga bilder i detta inlägg :-)
Härligt att få en stund med en katt i knät för lite gos också.
Snyggt hon ligger Mercan...
Idag söndag, dagen efter Maran var jag bara helt slut i kroppen. Fick ta Alvedon för att få ut något av dagen. Jag och JR var i Kungen Kurva och shoppade lite sedan klippte jag hälften av gräset hemma sedan lade jag mig och sov 2 timmar innan jag lagade middag och sedan gick till nattjobb.
2 tunga puckar är avklarade, Marathon och Tentan. jag kan börja varva ned snart.
 
#1 - - Camilla:

Åh... du är ju bara bäst min vän!!!

#2 - - Mor:

Bygg ut och skaffa större kylskåp!!!!