Målat lite dörrar.

Jag verkar inte ha bloggat något på väldigt länge. Det började med att dörren till altanens lås gick sönder. Stora sonen började meka med det för att vi skylle byta hela alltet. Då tänkte jag att, det är lika bra att måla dörrarna när ändå handtag och allt är av.
Här har jag börjat grunda lite i springor och vrår och man ser att dörrarna var väldigt gula innan.
Ena dörren målad något varv.
Jag lyssnade på ljudböcker och målade nonstop karmar ocxh dörrar i 2 dagar innan det blev klart.
Måla tar alltid längre tid än man tror om man försöker vara noggrann och göra sitt bästa.
 
Allt blev i varje fall vitare.
 
 
 
#1 - - None None:

Va du ligger i!!! Så fint det blir.
Kram / mia

#2 - - None None:

Juste att Albin hjälper sin mor, det ska jag visa Rickard och hoppas att det smittar😁
/Mia