Äntligen ledig.

Det bästa man har det sätter man på bordet.
Eller på den blivande uteplatsen.
I går köpte vi biljetter till höstens semesterresa.Jag och maken kommer resa till Las Vegas och Los Angeles. Fick tag i riktigt bra biljetter med direktflyg på 11 timmar! Kan inte fatta hur det kan vara så billigt att flyga till andra sidan världen? Tur och retur för oss 2 inklusive allt 8500 kr! Alltså för 2 med direktflyg med Norwegian. Inga hotell o så såklart men flyget! Det kostar nästan det dubbla med massa mellanlandningar och elände till Thailand.
Idag har jag fyllt i alla ansökningshandlingar man måste fylla i för att få komma in i USA och det var ganska knepigt och tog väldigt lång tid.
I morgon ska vi beställa biljetter till weekenden i Las Vegas då vi ska gå på Mr Olympia, det är en Bodybuildingtävling och mässa som maken drömmer om att se.
Efter det skall vi beställa någon form av resa med övernattning till grand canyon. 
Maken är fortfarande sjukskriven för ryggen och igår kväll följde jag honom till magnetröntgenundersökning. Om några dagar får han väl svar.
Idag sprang jag 1 mil. Hade tänkt springa längre men magen var ordentligt knepig.
Kanske är det pga den grymma Djävulsklorotblandningen med Nypon och Gurkmeja vi fått av C på jobbet som vi ätit de senaste dagarna för att mjuka upp lederna. Inte vet jag men det var länge sedan jag var dålig i magen när jag skulle springa. Hoppas det går över till på lördag...
Jag längtar efter att börja ta kort igen. Provtog lite kort på köksfönstret i brist på annat i morse. Längtar efter ljuset och färgerna...och att ha tid som blivit en bristvara sen jag började plugga.
Vissa mobilbilder bara måste vara i bloggen. Kolla vad gulligt Mercan ligger med frambenen på fönsterbrädan.
#1 - - Mor:

Tycker att J. ska bli fotomodell! Allvar alltså!