D och jag var på en heldags shopping!

På fredagen var D och jag nästan på en heldags shopping. Vi tog oss en lunch på Ikea också. Just nu minns jag inte vad vi shoppade men det var massa saker vi hade planerat att införskaffa, inte direkt kläder och så. Skor köpte vi till D.
Sedan verkar jag ha pysslat i på balkongen också. Jag har pysslat mycket senaste veckanmed att få fram sommarsakerna men det har väl framgått.
På fredagskvällen sprang jag en liten sväng på 1,5 mil också. Jag är inte i så bra form och jag får blåsor på fötterna på ofördelaktigt sätt. Har försökt knyta om skorna men det gå inget vidare. Tror att den dåliga formen mest beror på att jag är inne i en stressad period med hemtenta och inre stress. Måste verkligen beta av saker och komma till lugn till sommaren nu.
#1 - - Mor:

Som mor ängslas man som vanligt över dina stresskänslor men har förstått att man har inget att komma med som kan få dej att känna mindre stress. Suck! Man får bara önska lycka till med tentan, som vi vet att Du klarar.