Nu har tiden gått för fort igen.

Jag får göra mitt bästa att blogga i kapp. Börjar från nu och går bakåt hoppas jag, man får skrolla bakåt för att se om jag får till det :-).
Förra året, i höstas köpte jag en grill på rean när de sålde ut. Sedan har den stått till sig i en kartong.
D och JR har ägnat lite tid de senaste 2 kvällarna för montering. Man kan väl säga att det blev ordentligt med kvalitetstid för far och dotter då det var många skruvar :-)
Man trodde ju att en så pass stor kartong skulle innehålla en färdig grill men så var det inte, den var i molekyler däri.
Möbleringen i vardagsrummet för sommarens regniga dagar är fixad!
Nu ikväll när jag är på nattjobbet fick jag denna bild! Den är färdig! Nu ska vi bara lära oss grilla också.
#1 - - Mor:

Spännande med ny grill!? Kom ihåg en slang och hink med vatten inne när ni sätter igång......fniss.