Onsdag och syrran på besök.

Jag hade piffat klart altan-kuvösen vilket inte var det lättaste då Mercan hittar ställen att håra ner hur man än beter sig. återkommer till det.
Denna härliga dag åkte jag till Bauhaus och köpte blommor och jord.
Det var 10 Pelargoner för 100 kr så jag köpte åtminstone 30 stycken. Vilken tur jag hade!
Sedan var det bara att sätta igång.
Började plantera lite men sedan kom söstra mi för lite tjejkväll.
JR jobbade som vakt på Uefacupfinalen Ajax mot Manchester United, en vild historia där Ajaxhulliganerna kastade stolar och bråkade.
Bättre hade vi det hemma i kuvösen i stället.
Min syster har verkligen blivit smal på senaste, är så avis och stolt över henne!
Sedan åt vi sallad ute i den ljumma kvällen.
Trevligt!
 
 
 
#1 - - Mor:

Såååå mysigt ni ser ut att ha det. Tycker det är synd att ni bor så långt ifrån. skulle ibland vara kul om det bara var en gångavstånd.
"Kuvösen" är verkligen hemtrevlig!!!!! Å Maria ser ut att må bra där.