Övningskörde för första gången.

På tisdagen hade vi utbildningsdag på jobbet vilket var en bra dag. På kvällen när jag kom hem stack E och jag till Kungens Kurva där jag skulle byta storlek på ett par byxor till sonen och då passade vi på att börja övningsköra nu när alla papper och godkännande inför det kommit.
Jag tror bilen var tankad med kängrubensin för det hoppades ganska mycket den här första dagen.Vi övade starter och stanna och köra på ettan kontrollerat i 40 min och sedan bar det av hem. En riktigt rolig stund hade vi. Så rolig att vi faktiskt gjorde om det redan dagen därpå och då gick det redan mycket mycket bättre. Vi fick då leka vägar på en stor parkering där det fanns uppritat som vägar. Mycket bra. 
 
 
#1 - - Mor:

Tänk att våga övningsköra upp i Sthlm!!!! Vad duktiga ni är!!!