Bara jobb o plugg.

Jag längtar till att få åka till landet igen men det går inte nu då det är intensiv jobbperiod och när jag har minsta stund ledig är det plugga som gäller. 
Lite lite åker vi runt o köper saker från blocket också. Köpte ett par sängar till och fick denna filing till sänggavel på köpet. Med lite ljudbok i öronen målade jag den vit med mycket bra resultat tycker jag. Hör på bilderna är den grundad en gång. Jag försöker måla allt jag målar 3 ggr.
Kommer bli riktigt bra på landet det där! 
Rent av perfa!
En jättefin soffa köpte vi också för 900 kr. Den var i ordentligt bra skick och det köpet är vi riktigt nöjda med. Bild kommer sedan när vi fått den på plats.
Några vändor har det blivit till Myrorna också. Jag fick faktiskt in denna pjäs i min bil! Nej...den skall inte förbli ill-turkos. Den kostade 400 kr.
Börjat måla den. Här är den en gång grundad och ett varv i "Modevit".
Mycket måla blir det!
4 av dessa stolar blir nu vita med liten ton av grå. Det blev faktiskt bättre än vad bilden visar. Ser framför mig att vi har ett stort vitt bord i köket med 8 grå/vita pinnstolar.
Nu hem o sova efter natthelg.
#1 - - Mor:

Vad Du sliter! Var rädd om dej................