Lugn dag.

Idag tog vi en lite softare vilodag. Inledningsvis pajade jag slickepotten genom att använda den som stekspade när jag försökte steka ägg på gas-spisen. (Mission för dagen blev att undanröja bevisen för detta o få tag i ny stekspade... Inte så jäkla lätt!)
Vi gick till gymmet och tränade. Förutom lite styrka sprang jag 2 miles på löpbandet vilket är drygt 3 km.
Det lustiga är att i Las Vegas, på Bodybuildingmässan var JR som ett sträck jämfört med de andra, såg eländig ut. Här i Los Angeles ser han ut som en biff jämfört med de andra :-)!
Sedan gick vi en liten promenad bort till köpcentret The Grove och letade slickepott och läppstift till L på jobbet utan framgång. 
Hur mycket dyra slickepott som helst men ingen som liknade den vi pajjade. Vad heter Slickepott på engelska....
Sedan käkade vi supergod lunch på Pampas grill igen. Vi är lite sugna på att föra in den kedjan till Stockholm! Vad tros om det?
Jag ser lite trött ut på denna bild men det är inget mot mina underarmar, de ser ju helt döda ut!
Man ser faktiskt Hollywoodskylten från vår gata!
JR drar djur till sig var han går...
På kvällen tog vi mod till oss och åkte de 4 minuterna till en affär som heter Ralphs som vi fick tips av Mia skulle vara en riktig affär!!!!
Äntligen! Både läsk och bacon och onyttigheter! Nu ska vi äta vofflor och sylt och sprutgrädde!!!
 
Vi köpte tvättmedel också för att köra lite tvätt i tvättmaskinen men vi gick bet, det var på tok för avancerat! Ser ut som 2 feta torktumlare vi har i lägenheten!