Annandag påsk.

Äntligen kom lite sol och blå himmel även om värmen lät vänta på sig.
Lite is kvar på tomten men det är nog sista rycket.
JR återfick krafterna efter att ha känt sig dålig lite allmänt under helgen och i magen i synnerhet under natten och började plötsligt förstå tjusningen med trädklippning. Han hade inte direkt tänkt på hur anskrämligt dåligt skötta träden var förrän han såg förvandlingen.
Sedan blev det tyvärr att åka hem. Jag tog lite mått på plankor på entrén som behöver bytas i fall jag lyckas åka och köpa några inom den närmaste tiden.
Väl hemma kom D från mamma. Hon hade i helgen varit och hämtat sin efterlängtade nya lilla guldhamster som jag tror heter Neo men som jag kallar Musis.
Sedan hände det stora. Hon fick leta efter påskägg och i ett av dem låg en moppenyckel. Hon föll i gråt och blev så chockad, glad och överraskad. JR hade varit och köpt en moped till henne i fredags i Jönköping när han var där på Elmia.
Hon verkligen grät av glädje!
Lite roliga livstecken fick vi från E och hans J i London också.
Sedan började nattjobbet och studierna för mig igen. Hade fått feedback på uppsatsen jag skickade in innan vi åkte.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
#1 - - Mor:

Sååååååå roligt med mopeden! Och bilderna från London!