Äntligen!

 Äntligen äntligen har jag lämnat in min uppsats för granskning till examinatorn idag. Det kändes helt overkligt. Ännu vet jag ju inte om jag klarar det men nu kan jag inte göra mer just nu. Min handledare hade inte tid att läsa mitt arbete efter korrigeringarna så ...då var det bara att skicka in efter att jag läst det ett par gånger till och rättat lite mer. Hela jag är så slut och less på skiten!
Känner mig lika trött och tagen som denna skabbräv som promenerade förbi mitt fönster när jag satt och pluggade härom dagen.
Hur som helst, nu är det slut med att missköta mig och må skit, nu ska jag börja ta hand om mig igen. Jag inledde processen redan i kväll mellan nattaskiften med att klippa tånaglarna och fylla på spolarvätska på bilen.....sådant som verkligen har fått lida för eftersatt underhåll!
Det finns inga bilder från mitt liv den senaste veckan. Jag har inte haft något liv. I måndags var det simulatordag på jobbet då vi lärde känna nya IVA som vi flyttade till på onsdagen. Vi övade för att lära oss hitta i de nya lokalerna. På måndagskvällen fick jag tillbaka uppsatsen med 40 nya korrigeringar från min handledare. Tröstlöst arbete inleddes ca 12 timmar per dag med att korrigera På onsdagseftermiddagen var jag ur pyjamasen ett kort tag för att åka till skolan och plugga med tjejerna i ett grupparbete. 
JR och A har varit runt och kollat på bilar och crossar. Denna kross köpte A denna vecka och grabbarna har varit som tokiga i garaget.
Solen har skinit ute men jag har inte varit delaktig, jag har bara ätit rostbröd med marmelad och lidit vid datorn. Hatar den formen av liv!!!!
JR har köpt denna skåpbil för att kunna åka runt med Crossmotorcyklarna så de kan åka på banor och ute på landet.
Den här bilden fick jag av dem igår när de var ute och körde. Jag har jobbat hela helgen och ska jobba lite till men snart ska jag vara ledig och då vända huvudet mot våren, raka benen, åka och handla sund mat, jogga lite försiktigt, äta nyttigare.... längtar så sjukt mycket till fredag då jag ska åka till landet och ta emot byggmaterial vi beställt för att börja laga garagtaket mm.
Det känns nästan otroligt att mitt liv kan få börja igen!
#1 - - Mor:

"Ja de vååååren, ja de evååååren som har kommit igen
och med den (kääärleken) eller i detta fall liiiivet igen!
FNISS

#2 - - Camilla:

Kram!!! 😘