Det känns som vi börjar landa hemma efter sommaren.

Vaknade efter nattjobbet klockan 16.00 när klockan ringde. Maja låg på huvudkudden bredvid och släppte kattloppor på mig. Underbart!
Vaknade riktigt energifylld och harmonisk.
Efter ägg och kaffe till frukost började jag städa kontoret och JR klippte gräset och...på något sätt börjar det kännas som vi hittar hem lite efter sommanren och landet. Vi har liksom skitit i hemma, bara landat där och packat om och det har inte fått något engagemang eller omtanke alls. Nu känns det nästan lite roligt att vara hemma och våra batterier är bra laddade efter sommaren. Det känns liksom helt okay! Inte så att vi inte längtar efter landet, det gör hela tiden, pratar om att en dag kanske kunna flytta dit...
Proteinintaget går riktigt bra men jag har inte gått ned något än. Hoppas det kommer. Snart börjar tillägget av grönsaker.
Idag har JR kännt sig bättre i ryggen och spontant börjat rensa och städa lite här och var. Jag har planterat om några döende blommor. Annars är det ju helgnätter på firman som gäller för mig.
Hon är väl för rar ändå den här lilla skrollan!
#1 - - Mor:

Skönt att läget känns OK. vore trist om ni bara satt hemma och grät.
Katterna verkar oxo gilla att vara hemma. Verkligen mysiga "lurvetussar"

#2 - - Kraka:

Tror att det är en del av hösten att man vill hem till stan. Jag tänker stanna här ett tag till, men längtar faktiskt lite efter rinnande vatten, mitt badkar och en egen toalett i mitt hem.
Katterna tror jag dock inte längtar hem ännu.

#3 - - Rebecca Adnell:

Katten ser så himla mysig ut :D