Natt 5 av 5👊! BlĂ€ men klirr i kassan!

En typisk dag som inte gÄr till historien direkt. En sÄdan dÀr dag som man glömmer.
Sov till 15-tiden. StÀdade ur handvÀskan pÄ köksgolvet.
Beslutade mig för att köpa en stor fet almanacka för att ha ordning och kontroll pĂ„ mitt liv och handvĂ€ska. Åkte till Kungens kurva och köpte denna almanacka pĂ„ Clas Ohlson.
Köpte strumpor och t-shirts pÄ HM nÀr jag ÀndÄ gick förbi 
Storhandlade sedan pÄ Systemet och pantade sommarens skörd av lÀskflaskor +handlade mat.
NÀr jag kom hem lagade jag kycklinggryta och ris. Maja hjÀlpte till.
Sedan bar det av till 5:e natten pĂ„ firman. Övertidspass, det gillar vi! Klirr klirr...
Fick denna bild av grannarna pĂ„ landet, de var och vattnade hos oss, jĂ€klar vad snĂ€lla de Ă€r ♄
#1 - - Mor:

Bra grannar Àr bland det bÀttre man kan ha. Vet!

#2 - - JUNITJEJ:

Vilken söt hjÀlpreda i köket!