Söndag 19/8

Ingen vidare bild men vid 16.00 vaknade jag o Maja med armen över huvudet bägge 2. Med katt är man inte ensam. Hon ligger så nära så. Hon har ett heltidsarbete att sova med JR på natten och med mig på dsgarna!
Även denna dag kände jag mig energifylld mellan nattjobbet så jag städade på undervåningen ett par timmar innan det var dags att laga middag. Gjorde köttfärssås på 2 kg köttfärs. Nu börjar period 2 i dieten då man får introducera grönsaker var annan dag.
Inte ett jäkla gram ned än trots att jag skött mig exemplariskt hela veckan. Kanske är jag svullen för att jag jobbat 6 nätter denna vecka? Hoppas det, bara att köra vidare! Vill inte vara så här knubbig längre!
Känner mig i övrigt jäkligt bra nu, avslappnad att uppsatsen är klar. Bara att börja på ny kula på noll igen!
#1 - - Mia:

Här har det hänt grejer sedan jag sist tittade in. Jättefina inlägg.
Grattis till att inlämningen är helt klar.
Kram