Tisdag och onsdag.

Inte så mycket fritid. 
Man hinner inte så mycket mellan nattpassen.
Har verkligen skött maten sedan den 13/8. Inte så mycket som en brödbit eller något onyttigt. Ändå inte tappat ett kilo än! Fasen vad trist. Ger dock inte upp. Kämpar vidare.
Maja är en ständig sovare med mig när jag sover på dagarna. Hon sträcker verkligen ut! Nu är hon avlusad också och då är det ju ännu trevligare.
På tisdagen innan nattjobbet stack jag till Kungens Kurva och köpte vit krossad sammet till skärmarna. Började klä av dem från tyg och försökte sedan bleka de lindade tygbanden på dem i klorin men det funkade inte så jag fick strippa stommarna helt och linda på nytt med nya vita band.
Rostigt skön patina!
Sedan har mina tankar gått till hur jag ska dra om elen i lampetten. Härligt när man bara har sådana bekymmer. På onsdagskvällen innan jobbet åkte jag till Clas Ohlson och hittade där el-grejor för att renovera kristallkronor. Perfekt! Köpte.
Det är grejerna som ligger till vänster i bild. Köpte också dekorationsband till skärmarna på Ohlssons tyger. Hittar dock ingen som säljer frans till skärmarna så det får väl bli utan frans.
Längtar sjukt mycket till att 4:e jobbnatten ska vara över så man får vara hemma och pyssla lite och vara med familjen.