Vardagsvecka.

I kväll fredag var det så här vackert på himlen när jag skulle gå till jobbet.
Jag ska jobba helgen natt så så mycket annat spännande lär väl inte ske än jobba och sova.
Förra söndagen gick jag på veckans tre första nätter jobb. Jag inledde också bättre kosthållning..seriöst!
Så här har veckan sett ut i stort, kyckling och ägg. Det är 7 dagars attckfas på Dukan. Det har gått bra och det är nu dag 6 som snart inleds. Tror dock inte jag gått ned så speciellt mycket, är fortfarande svullen men det känns ändå väldigt bra i magen att jag inte svullat kolhydrater på en vecka.
I onsdags när jag vaknade efter 3:e natten tror jag det var hade jag fått tillbaka min förbannade uppsats för ytterligare revidering...jag höll på att gå upp i limningen. Hon ville nu jag skulle byta syfte till något hon hittat på som inte alls stämnde med min uppsats.Hon ville att jag skulle ändra ordet litteraturöversikt till litteraturstudie genom hela uppsatsen... Jag gjorde detta och kände mig helt uppgiven. Skickade in igen. Kände mig bara kränkt.
På torsdagen gav jag mig själv lite ledigt utan krav och måsten. Jag åkte till Myrornas i Skärholmen och till Stadsmissionen i Sätra. Älskar att gå runt där. Köpte 2 lampor för 150 kr styck på Myrornas. 
Tiffanylampan är jag speciellt nöjd med att jag prutade till 150 kr. De brukar kunna gå för 1000-lappen på tradera och blocket och det är sällan man hittar en vit! Jag hade tänkt den till landet men JR vill ha den hemma i köket.
Den här måste renoveras lite. Nya ljushållare och små vita lampskärmar så ska den hänga i vårt sovrum på landet sedan när jag målat taket vitt.
Mercan och Maja är sedvanlig fjäskiga med Husse.
Idag fredag tog jag sovmorgon. Åkte och köpte sko-inlägg till JR för att hans onda rygg ska bli bättre snart. Jag köpte också blomjord för att fixa vinterförvaring för alla mina Mårbackapelargoner.
Köpte denna bikini på Stadium outlet rea så man slipper stå i provhytt nästa vår och lida.
Sedan kom mailet från min examinator. Hov ville jag skulle byta tillbaka till " Mitt syfte" i uppsatsen igen och bara ta bort ett ord i meningen sedan gratulerade hon mig och sade jag var godkänd! 
Jag kan knappt tro det. Är det på riktigt?
#1 - - Mor:

ATTAN PLÅTAR.....tänker på det sista Du skrev här!

#2 - - Anonym:

Jätte fin bikini // Maria

#3 - - Anonym:

Jätte fin bikini // Maria