Veckan innan jul.

Mycket socker blir det! För mycket, det står ut genom öronen. Blir slut med det efter jul!!!
Har gjort så jäkla mycket kolor och fått till det riktigt bra!
Sen har jag lyckats med köttbullarna också, vet inte hur jag bar mig åt men bra blev de!
 JR åt säkert 10 stycken under själva stekprocessen!
Vi köpte en ny diskmaskin och den tog en hel kväll att installera!
D gjorde Bounty under tiden.
Jag fick för mig att jag skulle klippa mig lite mer också då det gått 6 veckor. Det blev inte direkt bra där bak eftersom hon började nagga och klippa upp men det växer väl ut...
JR är sedvanligt gosig med katterna och de med honom.
Båda katterna matas samtidigt.
JR håller på med sina krossar i garaget.
Han kör Rambo-style!
För mig gällde nattjobb 3 nätter innan vi ska fira jul! I morgon bitti, Söndag går jag äntligen av! Längtar till landet och till julmys! 
 
#1 - - Mor:

Ser verkligen fram emot att ses på "torpet" Verkligen!!!!

#2 - - Junitjej:

Så gott med kolor!! Förstår om du längtar till landet!