Min lediga dag...med studier så klart.

Idag kom jag bara ur pyamas en gång, för att åka till gymmet en kortis o jogga på bandet med D och hennes kompis. 
Resten av tiden var inomhusdag med studier och sågning. Idag har jag sågat i trä i stället för skivor. Det här var hyllplan i furu jag hittade. Hoppas bara de inte slår sig. Har oljat dem hela tiden efter hand jag sågat.
Både sågning och studier tar mycket längre tid än man tror.
Kan ni se det framför er hur det blir med snickarglädje i verandans hörn? Den ser lite naken ut som den ser ut idag tycker jag.
Lyssnat på ljudboken Matrevulutionen om antiinflammatorisk mat och det känns väldigt rätt.
Hade inte så mycket antiinflammatoriskt hemma men JR och jag fick sallad och ingfära i brist på annat i lunchsmoothiesen.
Jag planterade om lite pelargonskott jag tagit från övervintrade pelargoner.
Hjälpte gubben att klä om sitsen till hans kross.
Han har legat i soffan i dagarna 4 förkyld.
Jo just det jag storhandlade på Willys också...fast via telefonen så leverans kommer i morgon! Riktigt skönt det där med hemleverans!
#1 - - Mor :

Som vanligt så roligt att läsa det Du skriver och titta på bilderna. Kära Far tycker det är lika roligt men det är jag som har lättast att kommentera, därför skriver jag alltid. Tror det kommer att bli fint med din utsmyckning. Tycker att du var så fiffig med att få till mallen på datorn. Ämnar J. att skaffa "Jide-svans" när hans hår vuxit ut eller ska han bara likna en sån där Hippster?
Du måste se bra med dina alla tre glasögon? Fniss!