Vardag.

Jag är bedrövlig på att blogga vardag just nu. Bäst att göra bot och bättring.
Iförrgår kväll när jag vaknade efter nattjobb fick jag lite feeling av kraft och gav mig ut och sprang. Det var skönt men kallt, minus 8 grader.
Efter maten hjälpte A mig att byta handfat på min toalett då jag ju tappat en parfymflaska ned och igenom det gamla.
Han är bra duktig den här grabben! Man vill ju helst inte renovera något här utan riva ut hela skiten men tiden räcker inte till. Bara att glömma att det ser ut så här.
JR och Maja sitter här i helskägg och hår.
Han får mkt kvalitetstid med katterna han. De är där han är!
Igår var jag på KI på handledning med min handledare.
Jag tror hon tycker att hon fått mig som student för sina synderr. Jag är lite lätt förtvivlad. Känner mig så jäkla dum i huvudet.
Efteråt stannade jag på pulsen och handlade en vanlig familjehandling.
På kvällen sedan gjorde vi klyftpotatis och chorizo till middsg. Sedan målade jag köksluckor ett varv innan vi tittade på ett avsnitt på den serie vi kollar nu.
#1 - - Mor :

Snart kan jag väl få nåååågra papperspåsar av dej? Dom gamla jag fick av dej för ca ett år sedan håller på att ta slut, falla sönder FNISS.
Din vita tavla med "hieroglyferna" på ser lite annorlunda ut än tavlan i skolan då jag var skolbarn. Var den som fick rita stora blommor på när det var skolavslutningar. Fniss igen.