Vardagsvecka.

Mår ganska bra. 
Stressen är absolut betydligt bättre. Jag pluggar lite varje dag så jag ligger fas som jag tänker mig. Jobbat 4 nätter denna vecka, 3 ordinareo pass och ett extrapass.
Det var väldigt länge sedan jag jobbade ett extrapass men nu känner jag att jag hanterar det igen. Hjärnan känns inte längre sönderkokt.
Jag börjar fantisera om att börja träna igen. Jag har ju egentligen längtat efter det. Joggade en sväng nu ikväll. Efter det och lite tvätthäng drog jag om elen i ännu en lampa till landet.
Igår var jag på Jula och köpte lite material. T ex en kakel och klinkerskärare. Jag och JR har bestämt oss för att lära oss det där.
Igår skrev också grannen ute på landet att internet i fibern nu äntligen kopplats på så nu har Didrikstorp internet. Grannen promenerar förbi vårt hus och skickar oss lite bilder vilket glädjer och får oss att längta dit ännu mer!
Ska bli mysigt när man måste börja bekymra sig för gräsklippning....men det har JR tagit på sig som sin grej där ute...det lovade han när jag sade jag inte ville ha stor tomt på lantstället ☺️
#1 - - Mor och alltid Kära Far oxo....:

Först igen: Grattis på födelsedagen!
Sen: Vad bra att ni har grannar som kan titta till huset. Förstår att ni längtar dit ut. Hoppas att allt är som det ska invändigt när ni nu kanske åker dit.

#2 - - Kraka:

Jag har ju inte så mycket gräs att klippa, lagom för en liten elklippare bara. Just nu är mitt huvud fullt av fröplaner, frön att förså inomhus. Men jag tänker inte göra det förrän tidigast i mitten av mars. Det är ingen fördel att driva upp gängliga plantor somm måste vänta på att komma ut.

Ser fram mot att besöka dig där på ditt lantställe.

Kram

Svar: Pelargoner bör man dock så redan nu. jag längtar också till frön!!!!!
Frudin