Födelsedagskalas för Linnéa 7år!

När jag vaknade på em snabb-tonade jag håret för det hade jag bestämt att det skulle göras idag.
Därefter bar det iväg på kalas!
Den här lilla pinglan fyllde nämligen 7 år idag!
Varma utslagna små damer tog emot! Riktigt varmt ute även idag!
Farbror Ojja i hatt och Farfar Ola likaså!
Busiga små kusiner det där 😁
Värdparet hade gjort glutenfri smörgåstårta och massor av god mat!
Vi lät oss väl smaka!
Den här unga damen visade upp en stor mängd gymnastikmedaljer som hon vunnit!
Sedan blev det paketöppning!
 Hon fick bland annat en iPad! Jag tror hon var mycket nöjd!
Sedan blev det tårta innan vi var tvungna att ila hem så jag skulle hinna till nattjobbet.
Hemma hittade vi Maja utslagen på golvet i värmen och sonen och hans kompis ute i kivösen.
Alla är slöa i värmen.
På jobbet är ingen slö dessa sommardagar utan de som jobbar jobbar hårt och som tur är är det ganska skönt klimat inne på jobbet.3:e natten nu. Bara 47 veckor till semester! Yea!
#1 - - Mia:

Trevligt kalas och mysig uteplats. Chivve tycker också det är på tok för varmt med päls.