Söndag den 29/7. Jobbhepgen fortsätter.

Vaknade vid 16.00 och fann JR och Mercan mysiga och lata på altanen. Klibbig värme men betydligt bättre dagsömn för mig än föregående dag.
Jag tänkte lite på det där med att gå mot nyttigare liv och tog ett provade steg genom att bara äta kokt ägg till frukost. Måste liksom träna mig mot att dra ned känner jag.
Jag satte mig vid datorn och fortsatte göra lite ärenden. Lagade mat till familjen och lade i en tvätt. 
Det är verkligen klibbigt varmt hemma och alla går runt typ halvnakna.
JR åkte sedan till Didrikstorp själv för att hämta extradäcken till sin bil då han fick punka igår kväll och fick ta bärgare hem när han lämnat D hos mamma.
Jag beslutade mig för att promenera till jobbet för att röra på mig lite då jag inte orkade springa i värmen. Kändes bra att promenera. Lyssnade på ljudbok och tog en dusch när jag kom fram till jobbet. Blir lite tristare att promenera hem i morgon bitti när man är trött...