Alexanders student!

Jag fick den stora äran att vara gäst på Sollan och Homayoons son Alexanders stora härliga studentfest i fredags kväll.
N och hennes man var där
Lite arbetskompisar...
Och så klart hela deras tjocka släkt!
Bloggar lite bilder jag tog, så vackra färger på så vackra människor och god mat.
Jag tog så klart mycket mer bilder men jag gav minneskortet till familjen så får de göra vad de vill med bilderna. Jag är lite ringrostig med kameran men jag får ta tag I det där igen nu när skolan är slut. Stort varmt tack Soheila för allt vackert du ordnar. Tack för att jag får vara er gäst och vara med om det här. Era fester är stor glädje! Ni blandar persiskt och svenskt i en självklar blandning! Grattis bästa Alexander, din framtid kommer vara så ljus och du och din syster gör era föräldrar så stolta!