En vanlig vecka i vardagen.

 
 Den senaste veckan har jag inte direkt varit alert med mobilkameran eller i livet generellt. Har pluggat mycket. Har lyssnat på böcker om antiinflammatorisk mat och tänkt att det är en bra ide att börja med. Köpt lite piller de rekomenderar. Ska inleda det hela...om jag nu tål kosttillskotten, jag brukar ju inte tåla sådant.Köpte Zink också och jag ska köpa Selen...det livgivande :-)
Köpte dessa 2 lampfötter för 40 kr för ett tag sedan och hittade när M och jag var en sväng till Myrornas helt förvånande dessa 2 glaskupor som passade i torsdags. Pga att den ena hade en liten nagg (som bara syns ...jättelite) fick jag dem tillsammans för 30 kr! Så ska köp gå till på myrornas om jag får välja! Har jag tur eller?
 JR börjar få ordning på sin kross han tagit ned i molekyler och sedan lagat och satt ihop igen. Sönerna är förtjusta.
 Vardagen....ja det är mest tvätt och plugg.
 Den här fina bilden på min snart 100-åriga mormor fick jag av mamma härom dagen. Mamma hade fått den av ålderdomshemmet hon bor på. Man blir glad. Fina mormor. Skulle vilja åka och hälsa på henne på Gotland. Jag tycker det ser ut som hon har det väldigt fint,
 Har sprungit ett par gånger den senaste vecka. Kändes bra. Sedan blev vi alla sjuka här hemma typ. Jag blev inte så sjuk som sönerna men det har legat på lut och jag har tagit Ipren 3 dagar på raken för att palla gå till jobbet.
 Fick denna bild på sms av maken i veckan. En sedvanlig vardaglig vy för honom när han går på toa. Frågor på det?
 I lördags var jag ordentligt orolig för sönerna, åtminstonen för lilla sonen. Bägge fick influensan men lilla hade svårt att andas heka dagen under lördagen och när han inte svarade i telefonen hos pappa åkte jag handgripligen dit och hämtade honom. 40 graders feber hade de bägge. De är dock bägge lite bättre nu. Katten Zigge är för jäkla gullig. Han låg och vaktade hos E när jag kom till pappa för att hämta sonen. Vilket runt fint ansikte han har. Så mysig kisse han också.
#1 - - Mor:

Sååå jobbigt ni måste ha haft det med influensor. Skönt att Du skrev att dom / ni mår bättre. Tur man inte vet allt som händer och sker ibland.
(Vad säger J. om flera lampor?)

#2 - - JUNITJEJ:

Vilken underbar mormor!! Inga frågor om bilden från din man.