Tom hjärna.

Kan inte ens tänka ut en rubrik för veckan. 5 nätters jobb denna vecka, en heldag i skolan och resten mycket intensivt framför datorn med uppsatsen. Jag är i slutet av processen men samtidigt i hård motvind. Ledsen för att jag kanske inte kommer klara det i tid trots all tid jag lagt på det här och ratat så mycket jag hade velat göra. Samtidigt kämpar jag som en galning i fall det ändå kan gå vägen. Är inte van att ha det så här svårt i skolan , får mig ner på botten i självförtroende. Allt det här gör att jag varken sköter hemmet eller mig själv. Längtar så mycket till det här är över.
Idag ringde jag mäklaren för sommarstället också. Allt har ju varit en lögn med den där affären har det visat sig då säljaren inte ens lämnat in en anskan om avstyckning har det visat sig. Mäklaren gick i försvar och var ynklig när jag tog i lite. Hoppas och tror att samtalet ändå ledde till något gott. Får återkomma om det.
Igår var jag på middag efter heldag i skolan med 75 % av studietjejkompisarna. Deras ord ledde mig till insikter och lite spärrar släppte. Denna helg gäller jobba och nästa vecka plugga som en galning igen. Till påsk ser jag en ljusning och då ska vi åka till landet och slappna av lite.
#1 - - Dina "Päron":

VAR RÄDD OM DEJ !!!!!! Vi håller alla våra tummar att det ska gå bra för dej / er, både med det ena och andra.

#2 - - Dina "Päron":

VAR RÄDD OM DEJ !!!!!! Vi håller alla våra tummar att det ska gå bra för dej / er, både med det ena och andra.