Ja jäklar vad underbart!!!

I fredsgs lämnade jag in min uppsats! Nu ligger den strax ute för opponenterna att granska inför examinationen! Jag kan absolut inte göra ett skit med den mer! Den 23/5 ska jag försvara eländet.
Idag, när jag vaknade efter nattjobb bara kände jag att nu börjar livet! Jag såg allt damm som ligger över hemmet, allt jag måste börja ta hand om och det känns nästan ...bara bra! Jag gjorde en sak jag tänkt på ett tag och bara gått förbi. Hade 2 blommor i köksfönstret som jag skar sönder i rotsystemen och delade så de blev 5 stycken! (Så här små blev de efter stickningen). Bara en så liten grej som att pyssla med blommor gjorde mig lycklig! Äntligen!
Tro det eller ej men jag tog mod till mig och gick ut och joggade för första gången på mycket länge! Hela jag är ett förfall men nu är det slut på det! Det kändes så skönt att komma ut, typ lipfärdig av runners high efter redan 50 meter! 
Jag gjorde dessutom kål i stället för pasta till köttfärssåsen! Varde liv!!!!