En trevlig Allahelgona var det.

På fredagsmorgonen åkte jag ned till landet och passerade mamma o pappa en kortis på vägen dit.
Jag dammsög lite och förberedde mat och dukning till kvällen då grannarna skulle komma över!
En jättetrevligt kväll blev det med alla grannarna!
På lördagsmorgonen skulle jag ha mött Kollegan L för att gå tillsammans med henne på Duveholmshallen mega-loppis men hon blev lite sjuk så jag fick gå själv.
Kom hem med fina fynd! Ett kammarlås, två ljusstakar och 6 koppar Blå blom. Nöjd! Gav 200 kr för alla kopparna tillsammans!
JR lekte lite bakhjulsåkning innan vi började göra lite nytta.
Vi satte upp hängrännor att helt klart.
Jag målade ena dörren på garaget. Blev bra.
Hela lördagseftermiddagen och kvällen låg vi i soffan och kollade på flera filmer. Skönt!
På söndagen besiktigade vi taket både från utsidan och insidan, uppe på vinden. Vi kunde konstatera att det faktiskt såg ganska skapligt ut och det är ju jätteskönt!
Mamma o pappa tittade över på fika! Mysigt!
På söndagskvällen satt vi i oändliga köer vid Södertälje för att komma hem
#1 - - Camilla:

Härligt att taket var bra. Är ni i torpet varje ledig helg och hur långt är det hemifrån er?

Svar: 13 mil så det är perfekt! Ganska små vägar bitvis så det tar 1,40 att åka dit.
Frudin