Härlig fredag.

 
En fredag med stillsam ro för själen. Inte hunnit blogga på ett par veckor, bara levt normal-liv.
Idag sov jag till jag vaknade och packade sedan ihop för att åka till landet.
Stannade i Gnesta där lugnet låg som skön tystand och bomull. Kollade lite i Magasinet Second hand där. Hittade inget. Åkte hem till mamma o pappa och fick värsta justaste lunchen, biff och potatisgratäng.
Mamma o pappa hade redan ätit då jag ringde dem lite sent men jag fick grymma rester!
Sedan åkte jag till Katrineholm och gjorde lite ärenden plus att jag så klart var på Magasinet där.
Där gjorde jag kap. Köpte detta för totalt 400 kr! Saknar nu locket till tekannan Flytande blått men mannen i affären trodde det kan komma in inom kort och då skulle han spara det till mig. Hittade tyvärr ingen ny Emma-fåtölj idag.
Åkte till älskade Didrikstorp och bakade glutenfria bullar och mjuk pepparkaka. Väntar nu på JR som är i Västerås och spelar paintball med jobbet.
Visade sig att jag hade ett lock till sockerskålen som också pasaade till tekannan! Jag är en kvinna med så mycket tur!
PS. Kollade på Tradera vad te kannan beräknas gå för. Utgångsposition 2500 kr!!!!
Här är en skärmdump från Tradera.
Kaffekopp med fat och assiett 😀....500 kr styck 😊👌!
Sade jag att jag köpte hela mitt inköp idag för 400 kr totalt!!!!