Uttråkad.

Jobbar 6 nätter denna vecka. Är lite lätt uttråkad. Inte för att jobbet är tråkigt men jag har för lite energigivande aktiviteter som gör mig pigg. Bara jobba sova och det mest akuta. Blä. Denna natt är dessutom ohyggligt lång när man tvingas jobba natten som går mot vintertid och man skjuter tillbaka klockan en timme mitt i. Samtidigt som maken är på fest som jag också var bjuden till. Nä....nu längtar jag till att bli ledig. Som pricken över i försöker jag skriva 200 ord per dag i min förbannade magister-PM också ...mycket stimulerande....NOT.
Gnällkärring som bara sitter o äter godis....det är jag det.
Lite mysigt är det ändå att sönerna är hemma. Jag var med E till läkaren i torsdags morse och vi passade på att storhandla tillsammans efteråt, det är kvalitetstid det 😁👍! Se vad glad han är att få handla med mamma!
A var var hemma och uppskattade att jag gjorde potatisgratäng på fredagskvällen.
Sen skulle han på party så han strök och stod i innan han tog en öl med lite musik framför datorn innan han stack.
På dagarna sover jag. Katterna släpar in möss och dödar som presenter när jag kommer hem på morgonen...eller mer troligt, det är offergåvor till JR när han vaknar. Några första snöflingor har kommit i helgen. Jag längtar efter att bli pigg och känna mig sund igen...inte som nu, slö med magen full med godis. En liten sak i rätt riktning var att jag anmälde mig och M till 4 lopp nästa år. Ni får vi hoppas att det går att vända skutan av slapphet!
 
#1 - - Mia:

Spännande med loppen! Såg att ett lopp var på min födelsedag 😁

#2 - - Camilla:

Men tjohoo! Har du anmält dig? Vad roligt. Då kommer vi ju ses lite mer vid start och mål. :)
Hoppas du sitter ner så att du inte svimmar, men jag har faktiskt bloggat lite. Knappt så jag kom ihåg lösenordet.
Kram till dig och trevlig helg!