Söndagen 2 sept.

Sitter på jobbet och drömmer tillbaka till förra söndagen på landet.
Satt på trappen och åt frukost, en jättevarm och fin dag igen.
JR var en sväng på crossbanan på morgonen.
Sedan började jag såga golvlister för att sätta.
Golvet är vågor men jag fick ändå dit dem. Nu är det bara lite finmålning av lister kvar sedan ska jag ta tag i att renovera allt som har med dörren att göra till detta rum.
När JR kom hem klippte han gräset och jag plockade bort gamla äpplen.
Vi körde även lite med nya trädgårds-cardio-maskinen.
Jag byggde ett litet skärmtak till värmepumpen av återvunnet virke. Funderar starkt på att bygga in sladdarna som hänger under och även bygga sidor på skärmtaket.
#1 - - Mor:

"Kära Far" har synpunkter på ditt inlägg ang. värmepumpens inbyggnad.

Svar: Ok. Tages tacksamt emot. Jag ringer.
Frudin