Jobbar 4 vardagsnätter denna vecka.

Som vanligt händer inte så mycket när man jobbar natt. 
Mysigt att ha ungarna hemma ♥️
Igår tisdag provade jag att promenera och jogga lite lätt efter förkylningen men jag är inte iform än, blir bara kallsvettig.
Idag onsdag sov jag förbaskat bra. 
Fick för mig att jag skulle börja klä fåtöljen lite.
Här ligger ju tyget på avan för att jag skulle till att sy det men så föll det sig så att symaskinen hade gömt sig under ett berg av tyger, kläder o damm på skrivbordet så det tog 30 minuter att städa fram den så jag kom liksom aldrig till skott att sy...men det blev ordning på skrivbordet!
 
#1 - - Moren:

Ska bli kul att se hur Du lyckas med fåtöljen. Blir nog fin!

#2 - - Kraka:

Jag jobbar inte förrän i slutet av nästa vecka, har lagt ledigt för att hinna med mina studier. Förhoppningsvis ska jag väl hinna med lite i trädgården också.
Kram