Ledig Torsdag!

Sov ut lite väl länge...
Beslutade mig för att åka till en glasmästare för att få hjälp att beskära den här spegeln så den passade i ramen. När jag skär ....går det ofta åt pipan.
Alltså, med ett så sjukt snyggt handlag tog det inte mer än 5 sekunder för glasmästaren
att skära o knäcka spegeln. Jag bara stod och gapade!
Jag åkte o handlade lite mat och sedan blev det en sväng till Kungens Kurva, secondhand butiker och Clas Ohlson för lite el. Jag verkar inte tagit några kort idag märkligt nog.
Åt salladslunch där.
När jag kom hem mekade jag och Mercan med lite blommor, planterade om och så.
Vid 17:45 tog jag mod till mig och sparng till Run Academy för att vara med på ett provapå pass tillsammans med N.
Vi fick vara med på ett intervallpass. Så trevligt att träffa henne! Tyvärr är detta enda bilden jag tog 😁.
Det var så pass kul och nyttigt att vi anmälde oss till 15 lektioner!!! Vad har vi givit oss in på?
När jag kom hem mekade jag sönder den här lampan för att börja byta el.
Hann i varje fall börja lite.
En jäkligt sen middag blev det då JR var i garaget o jag mekade el. Kål med köttfärssås.
#1 - - Mor:

Vilket pyssel med lampan! Där gäller det att hålla tungan i rätt mun!

#2 - - Mia:

Roligt! Theres som kör min Bootcamp har också löpargrupper men jag har inte vågat mig på den ännu.
Kram