Stopp i avloppet...

Stopp som fan i avloppet hemma. Behövde alltså duscha på jobbet innan jag gick hem i morse så kl 8.00 såg jag så här eländig ut när jag gick till bilen för att åka hem o sova.
Sedan kan man väl i korta drag säga att det inte var mer spännande än så här, jag och Maja i sängen fram till 16:30.
Gick upp och konstaterade att spolbilsmannen inte kommit för att hjälpa oss idag utan vi fick tid först i morgon.
Blommorna i trädgården blev glada för de fick gyllene vatten. Disken står i drivor. JR åkte till jobbet och gjorde nr 2. Grabbarna till farsan för dito. Jag ska inte gå in på hur jag gjorde...
Jag beslutade mig för att ändå jogga. 
Sprang en 7:a och mådde lite bra att jag ändå gjort något mellan nattpassen. 
Lagade spaghetti m köttfärssås och lyckades med konststycket att riva med ett stycke hård plast när jag rev parmesanost över min mat som jag sedan glupsk åt. Plastbiten sitter nu o skaver och gör ont i halsen.
Hur duschen efter löpturen såg ut? Avancerad raggardusch i en hink. 
#1 - - Lisa:

Jobbigt med stopp i avloppet. Vi hade det också förrut och det var inte roligt med tanke på att vi är 6 personer i huset haha