Grattis på födelsedagen!

Vilket gäng! Vilka sköningar! Här ber man om en liten uppställning för en födelsedagsbild och då får man under 3 korta sekunder en chans att ta en bild och det här blir resultatet! 
Med dessa lirare kan man vara sig själv! Det var nog en väldig tur att jag inte syntes på denna bild för det hade inte gjort det hela bättre, jag hade min stjärnpyamas på mig som framhäver min ålder till 3 år.
Det är JRs födelsedag och då vankades det oxfilé på en torsdag!
Det blev ju i stort sätt oxfilé till frukost för mig eftersom jag är mitt i nattjobbsperiod. 
Det är så mysigt när vi alla äter middag tillsammans, vi pratar och skrattar och det är egentligen bara den stunden på dagen vi är tillsammans allihop. 
Jag hade gjort JRs önsketårta så klart också. 
Sedan var det bara att sticka iväg till jobbet igen och lämna födelsedagsbarnet hemma i tvsoffan. 


#1 - - Mor:

Skrattade gott åt "familjeuppställningen!" Dubbel-fniss