Sytt, fastat och bio

Idag sydde jag klart en klänning jag börjat på i veckan. Jag tycker modellen blev helt ok. 
Jag har de senaste veckorna försökt införa intermittent fasta i vardagen. Jag lyckas inte varje dygn men målet har jag satt till 14 timmar per dygn (även om 16 tim sägs vara mer optimalt)  och det brukar bli 14-16 tim per dygn för mig och det funkar bra. Det ska vara många fördelar med detta för kroppen, vi får väl se framöver. 
I kväll var vi 4 på bio. Vi såg "Britt-Marie var här". Jag hade höga förhoppningar efter att ha njutit av boken men filmen var tyvärr en besvikelse. Typ en 3:a av 10.
Det var ändå trevligt att gå på bio. 
Nu sitter vi hemma i soffan o kollar tv. JR leker med Dannis hamster Neo till katternas förtret. 

#1 - - Mor:

" intermittent fasta" vad fasen är det?
Jag som trodde att den där filmen ni såg var bra.