Gott Nytt År 2019!

Jag har längtat efter den här stunden för nu ska nytt ta vid!
2018 har varit ett helt fantastiskt bra år med landet och den underbara sommaren som var så lång och varm men när jag drar mig till minnes var jag ordentligt utmattad av stuier under vårterminen och försommaren. Detta gjorde att jag struntade i hälsan totalt och nu har jag legat på sofflocket i det avseendet alldeles för länge. Jag har ägnat för mycket energi åt plugget hela året egentligen. Jag måste få till en nystart och det ska bli nu!
Innan jag gick till jobbet ikväll gjorde JR och D räkmackor till oss och vi skålade lite iförväg in det nya året! Jag vill gå ned 5 kg och börja springa igen...ta igen det jag tappat i hälsa. D vill bygga biceps och JR är nöjd med allt i sitt liv så han ska inte ha några löften.
När jag gick till jobbet var JR och D fördjupade i Bingolotto och D vann 5000 kr vilket glädjer mig så mycket!
På jobbet har vi haft buffe, alla kunde ju inte äta samtidigt men vi har gått ut och ätit i matrummet i små team.
Blir varm i hjärtat, vilka fina jobbarkompisar jag har! Varje dag, olika konstellationer men alltid tryggt och trevligt.
Cheferna bjöd på alkoholfritt bubbel till oss, patienter som kunde och till anhöriga på tolvslaget!
 
 
#1 - - Mia:

Gott Nytt Träningsår 🥂
Va snygg du är i håret 👌