En vecka med jobb o skola.

I måndags var sista dagen i skolan (även om det är en tung hemtenta kvar att göra de närmaste veckorna så kändes ändå dagen som en befrielse efteråt, varde liv!)
Kände att det var dags att sätta igång livet med att börja äta bättre och tänkte försöka göra bra matlådor och köra lite Lifesum för att hålla mig på 1200 kalorier ett tag och se om jag kan styra upp mig lite. 
På tisdagen innan nattjobb var jag till Ikea och köpte golvlister till rummet på landet vi tapetserar. Visste inte att de hade golvlister men de hade faktiskt profilerade 12 cm höga till väldigt bra pris så jag tog dem. 
Lunchen blev sallad i Skärholmen. 
Mycketatlådor blir det och ännu bättre ska jag bli att massproducerade dem. Jag har vägt all mat och håller lådorna på 400 kalorier lådan. 
Har hittat vad felet var i min telefon som gjorde att Runkeeper inte fungerat sedan jag köpte nya telefonen. Nu har både jag och telefonen börjat fungera med joggen igen. Jag var till och med ute härom dagen i absolut värsta vädret och slaskigaste underlaget mellan nattpassen.

I övrigt har jag inte gjort så mycket, planterat om lite blommor och sticklingar, längtar efter våren. 
I natt torsdag till fredag blev det extrapassbyte med kort varsel för mig då det saknades folk på firman. I morgon när jag vaknar blir det underbart, då är det helg 😁!
Middag i kväll, pallade inte med matlåda så det blev kvarg/yoghurt frön o hallon. Matlåda med kyckling o ris får bli i natt här på jobbet i stället.